Informacje o dostawie
Dostawa na terenie kraju
Wybierz preferowany sposób dostarczenia zamówienia w dowolne miejsce w Polsce. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 14:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek do godziny 14:00 oraz w sobotę i niedzielę będą realizowane w każdy kolejny poniedziałek.
Koszt dostawy
W przypadku zamówień o wartości poniżej 49,99 zł, koszt wysyłki wynosi od 9,90 zł (DPD, InPost, Poczta Polska). Jeśli wartość zamówienia przekracza 49,99 zł, dostawa jest BEZPŁATNA i odbywa się do paczkomatu Inpost.
Duże zamówienia paletowe będą wysyłane za pośrednictwem firmy spedycyjnej i dotrą najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia.
Dostawa
Dostawa na terenie Unii Europejskiej
Płatność przed wysyłką
Dostawa na terenie USA
Płatność przed wysyłką
Dostawa na terenie Brazylii
Płatność przed wysyłką
Dostawa do pozostałych krajów
Płatność przed wysyłką
Poczta Polska przesyłka zagraniczna polecona priorytetowa 10,00 $
Wysyłka paralizatorów, broni alarmowej i hukowej, rewolwerów, pistoletów, karabinów czarnoprochowych i ich akcesoriów za granicę nie jest możliwa. W przypadku niektórych produktów istnieje ograniczenie wysyłki do określonych krajów. Informacja na ten temat zostanie wyświetlona w koszyku.
Ważne! W różnych krajach obowiązują różne przepisy dotyczące posiadania, używania i zakupu różnych produktów, takich jak wiatrówki lub gazy pieprzowe. Jeśli dokonujesz zamówienia z zagranicy lub podróżujesz z zakupionymi u nas towarami, masz obowiązek zaznajomienia się z lokalnym prawem i jego przestrzegania.
Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta odpowiedniej firmy kurierskiej.
Do kontaktu z kurierem konieczny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w otrzymanej wiadomości e-mail.
DPD (Dynamic Parcel Distribution):
telefon stacjonarny: +48 801 400 373*
telefon komórkowy: +48 22 577 55 55*
(*opłata według stawek operatora osoby dzwoniącej)
od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach od 08:00 do 14:00
Paczkomaty InPost:
telefon stacjonarny: +48 801 400 100*
telefon komórkowy: +48 722 444 000*
(*opłata według stawek operatora osoby dzwoniącej)
od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 07:00 do 21:00
Poczta Polska:
telefon stacjonarny: +48 438 420 600*
telefon komórkowy: +48 46 814 82 20*
(*opłata według stawek operatora osoby dzwoniącej)
od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00
Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Oczywiście, zarówno kurier DPD, jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim polu na stronie głównej dostawcy.
DPD: www.dpd.com/pl/
Paczkomaty InPost: www.twoj.inpost.pl
Poczta Polska: www.poczta-polska.pl
Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Numer przesyłki zostanie przesłany do Ciebie e-mailem po nadaniu paczki. Możesz go również sprawdzić w historii zamówień po zalogowaniu się na swoje konto.